09 Mai

9. Mai 2022

Veranstaltungsort:

online

In this event we are going to hear three different perspectives on sustainability and global health, channelised through the overarching question “How is sustainability related to global health?”. The conversation is held both as a part of the Lund University Sustainability Week 2022 and as part of the EUGLOH Staff Week where our partner universities within the EUGLOH Alliance are visiting Lund.

Die Veranstaltung findet online und auf Englisch statt. Weitere Informationen sowie den Link zur Anmeldung finden Sie auf der EUGLOH-Website.

Die European University Alliance for Global Health (EUGLOH) ist eine strategische Partnerschaft zwischen der Université Paris-Saclay, der Universität Lund, der Ludwig-Maximilians-Universität München, der Universidade do Porto und der Universität Szeged im Rahmen der Europäischen Hochschulinitiative der Europäischen Kommission.