06 Jun

6. Juni 2022 - 9. Juni 2022

Veranstaltungsort:

online

A joint arrangement with MAX IV, Aarhus university and EUGLOH. The goal of HALOS Summer School 2022 is to increase awareness among young researchers about new opportunities for global health research at the HALOS region large-scale facilities MAX IV, ESS, DESY and European XFEL as well as EUGLOH large-scale facilities.

Language: English

Number of participants: No limit

Die Veranstaltung findet online und auf Englisch statt. Weitere Informationen sowie den Link zur Anmeldung finden Sie auf der EUGLOH-Website.

Die European University Alliance for Global Health (EUGLOH) ist eine strategische Partnerschaft zwischen der Université Paris-Saclay, der Universität Lund, der Ludwig-Maximilians-Universität München, der Universidade do Porto und der Universität Szeged im Rahmen der Europäischen Hochschulinitiative der Europäischen Kommission.