26 Okt

26. Oktober 2021

Veranstaltungsort:

online

In this pilot course, students will gain a basic understanding of Global Health.

Weitere Informationen: Datenschutzerklärung der LMU, Datenschutzinformationen von YouTube / Google

0:37 | 19.10.2021 | ©EUGLOH

Good to know:

The course is intended as a blended learning course:

• There will be 2 synchronous sessions
  • 26 October 2021 at 4 p.m. (introducing students to the course and the group task)
  • 8 February 2022 (presentation of group work)
  • 8 units of interactive eLearning 1.5 hours for 12 weeks
  • Credits: 3 ECTS for public health master's students (EUGLOH consortium)*
  • Registration deadline: 22 October 2021 (11:59 p.m.)

*students needs to confirm with their program coordinator to make sure this is recognised

Dieser Online-Kurs findet auf English statt. Weitere Informationen finden Sie auf der EUGLOH-Website.

Die European University Alliance for Global Health (EUGLOH) ist eine strategische Partnerschaft zwischen der Université Paris-Saclay, der Universität Lund, der Ludwig-Maximilians-Universität München, der Universidade do Porto und der Universität Szeged im Rahmen der Europäischen Hochschulinitiative der Europäischen Kommission.